kurs sponsorowany przez bazę polskich stron

proste strony

strony fotograficzne
Polska Fotografia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
galeria ślubna

sprawdź adresy:

wystawy fotograficzne

netgaleria opinie - galerie www

ogłoszenia art

przykładowe strony

zaproszenia dla artystów

witryny dla artystów

 


Prezentujemy tu ciekawe internetowe galerie fotograficzne i inne interesujące odnośniki związane z fotografią klasyczną, aktem, warsztatami fotograficznymi, techniką, sztuką i serwisami dyskusyjnymi.  Zapraszamy!
Galeria fotograficzna

iso400 - udostępnia otwartą galerię monochromatycznej fotografii dla wszystkich, którzy fotografują z pasją, dla wszystkich którzy mają odwagę podzielić się swoją Twórczością z innymi. ISO400 ten adres tym wszystkim, którzy mają odwagę porozmawiać o swoich pracach, nie boją się wspólnych komentarzy i mają w sobie ogromną ochotę dowiedzieć się, jak nasi goście ocenią Waszą Fotografię.
http://www.iso400.pl

Goście internetowej Galerii SART od początku stycznia 2006 roku  obejrzeli już wiele tysięcy wszystkich opublikowanych tam prac [statystyki]. Zważywszy na specyficzny charakter, elitarność odbioru i tematykę tychże stron www, tak liczne grono zwiedzających uznać można za wielki sukces wszystkich autorów wystawianych prac.
http://www.galeriasart.pl

Galeria Zdjęć Ślubnych to internetowy serwis najlepszych prezentacji usług artystycznej fotografii ślubnej. Fotograficzne Targi to ogólnopolska Galeria Fotografii Ślubnych otwarta dla wszystkich zainteresowanych doskonałą reklamą swoich zdjęć oraz własną bezpłatną prezentacją swoich usług. Na stronach Targów Fotograficznych znajdą Państwo możliwość założenia własnych wystaw fotograficznych i opisu swojej oferty.
http://www.galeria.slubne-targi.pl

Artystyczne Pocztówki - najmilszym sposobem reklamy Waszych prac jest udostępnienie ich kopii jako wygodnych i gustownych zarazem kartek pocztowych. Internet nie zna granic, w ciągu paru dni Wasze prace mogą ozdobić pozdrowienia niezliczonej ilości pocztówek ... Zaproście tutaj swoich znajomych, zareklamujcie swoją wystawę, wyślijcie bliskiej osobie artystyczną widokówkę, która zachęca do obejrzenia całej ekspozycji.
http://www.net-galeria.pl

Według Oscara Wilde'a, "Moda jest formą brzydoty tak nieznośnej, że musimy modyfikować ją co sześć miesięcy". Może to i prawda, ale nadal jesteśmy skłonni jej ulegać. Audrey Hepburn udowodniła w "Śniadaniu u Tiffany'ego", że będąc przemoczonym i nieszczęśliwym, można nadal wyglądać czarująco. W związku z tym, fotografowie z "Management + Artists" utrwalają swoje modelki na wysokich obcasach i w niemożliwych sytuacjach. Jeśli są umiejętnie uchwycone przez François Halard, nawet aparat korekcyjny na zębach nie jest ich w stanie oszpecić.
http://www.managementartists.com

Inne ciekawe miejsca

Posiadasz już swoją stronę w internecie? W takim razie może zainteresuje Cię znany, ciekawy i prestiżowy adres, który od zaraz może prowadzić internautów na Twoją witrynę?
www.twojanazwa.netgaleria.pl
tak od dziś może wyglądać adres Twojej witryny. Sprawdź nowy pomysł serwisu ekspozycje.pl. Zajrzyj na stronę netgaleria przeczytaj regulamin i używaj artystycznego adresu...
http://www.netgaleria.pl/strona.php

Sprzedawaj, kupuj, informuj, ogłaszaj, zapraszaj, poszukuj i pozwól się odnaleźć ... Kontaktuj się w prosty sposób! Bez zakładania konta, bez rejestracji, bez logowania, bez haseł, bez licytowania, bez codziennego sprawdzania ofert! Po prostu: napisz ogłoszenie i pozostaw tu namiar na siebie! Każdego dnia Twoją informację zobaczy nawet 2000 unikalnych gości ...
http://www.ekspozycje.pl

www.przewodnik.ekspozycje.pl to drugi, obok największego rankingu stron - serwis promujący w internecie Wasze witryny. Starannie dobrane adresy, moderowana zawartość, efektowna prezentacja miniaturek, zliczanie wejść robotów indeksujących, statystyki globalnych wyszukiwarek, łatwość poruszania się po kategoriach, możliwość dodania aż czterech wpisów tej samej strony. Dodaj teraz swoją stronę do Katalogu Sztuki Polskiej.
http://www.przewodnik.ekspozycje.pl

Katalog Witryn ślubnych to internetowy serwis najlepszych prezentacji usług oferowanych nowożeńcom. Chcemy tutaj, w jednym miejscu - pod jednym adresem Targów ślubnych zgromadzić najlepsze, najbardziej wartościowe i najciekawsze polskie strony internetowe związane z organizacją, przygotowaniem i obsługą uroczystości ślubnych, związanych z usługami weselnymi oraz z umożliwieniem Państwu poznania najbogatszej i starannie dobranej oferty internetowych sklepów dla Młodych Par.
http://www.katalog.slubne-targi.pl

Galeria Zdjęć na którą Cię stać ... Tworzymy witryny dla polskich fotografów od wielu lat. W ciągu kilku dni możesz pochwalić się własną galerią z doskonałym adresem na wizytówkach, ulotkach, folderach i publikacjach wystawowych ... Wyjaśnimy wszelkie wątpliwości, zajmiemy się kompletnie wszystkim: budową Waszej strony, rejestracją adresu, umieszczeniem strony na serwerze, reklamą w sieci.
http://www.netgaleria.pl/witryny/

Polskie Strony Artystyczne to znany już w sieci adres. Możesz skorzystać na jego popularności, dodając tutaj nazwę, opis, adres i baner swojej strony. Mamy nadzieję, że rejestracja witryny w katalogach Polskich Stron Artystycznych automatycznie poprawi jej oglądalność. Zgłaszając tutaj swoje wystawy korzystasz z wszelkiej promocji oraz wspólnych reklam i linków emitowanych w sieci. Katalog jest skutecznie promowany i notowany na niezłych pozycjach w szeregu wyszukiwarkach internetowych.
http://www.ekspozycje.toplista.pl

Ta strona daje widzom wgląd w wiele aspektów pracy autorki. Wszystkie prezentowane zdjęcia zostały wykonane w ciągu ostatnich 35 lat i oddają niezwykłą wszechstronność fotografa. Sama galeria "Celebrities" (Znakomitości) oferuje olbrzymi zakres materiału, zawierając wiele portretów od A (Ansel Adams) do W (Robin Williams).
http://www.maryellenmark.com/

Ralph Gibson w galerii "Light Years" (lata świetlne) prezentuje klasyczną fotografię na najwyższym poziomie. Trzy "widoki" przedstawiają widzom różne wprowadzenie w prace fotograficzne tego podwójnego doktora sztuk pięknych.
http://www.ralphgibson.com/

Fotografie Alexandra Paulna można podziwiać w stylowym wydaniu czarno-białym. Dodatkowo oferuje wybrane fotografie do skopiowania jako tapety do pulpitu. Wszystkie zdjęcia można zamawiać online. Strony prezentowane są w języku angielskim lub niemieckim.
http://www.paulin-photo.de/

Znany fotograf Pedro Meyer zaprasza do ZoneZero. Przedstawia tam znakomity magazyn fotograficzny publikowany po angielsku i hiszpańsku. Można tam także znaleźć profesjonalną prezentację jego portfolio, chat oraz forum dyskusyjne.
http://www.zonezero.com

Amerykański fotograf Rober Farber, zdobywca wielu nagród, jest znany z wytężonej pracy w świecie fotografii ludzi, mody i aktów oraz wielu publikacji. Jego strona internetowa Photoworkshop.com oferuje wyczerpujące spojrzenie na styl pracy profesjonalnego fotografa. Zarówno profesjonaliści, jak i amatorzy znajdą tam wiele użytecznych porad.
http://www.photoworkshop.com

Profesjonaliści i hobbiści odwiedzają Photosig jako forum do rzeczowej i kompetentnej dyskusji na temat swoich prac. Każdy może zostać członkiem i przedstawić swoje fotografie pod ocenę innych. Znajduje się tam także wiele artykułów o technice fotografii i grupy dyskusyjne dotyczące niezbędnych podstaw. Serwis jest stworzony w języku angielskim.
http://www.photosig.com/

W tym miejscu można uzyskać dostęp do wielu informacji fotograficznych. Rozwijane menu prowadzą do anglojęzycznych grup dyskusyjnych, wskazówek i ocen sprzętu. Mimo bardzo rozbudowanej zawartości, wszystko jest czytelnie uporządkowane tak, że poszukiwany temat można znaleźć dzięki kilku kliknięciom myszy.
http://www.dpreview.com/

Ten serwis to istna skarbnica aktualności dotyczących każdego aspektu fotografii cyfrowej, skanowania i drukowania. Można tam znaleźć wyczerpujące informacje i aktualne dyskusje na temat poszczególnych modeli sprzętu. Szczególnie przydatna jest możliwość porównania dwóch modeli i fotografii wykonanych przy ich pomocy.
http://www.imaging-resource.com/

Ten magazyn internetowy zajmuje się sztuką i fotografią. Jest znakomitym połączeniem inteligentnej rozrywki, estetyki i interesujących faktów. Wysokie standardy utrzymywane są przez cenionych krytyków z "Village Voice" i innych gazet, którzy prezentują tam znakomite artykuły.
http://www.artnet.com

 
modelki w fotografii

fotografia portretowa

przyroda na zdjęciach czarnobiałych

ogólnopolskie serwisy budowy adresu, promocji i zakładania stron internetowych, galerii fotograficznych, sklepów www, firmowych witryn o usługach ślubnych